Den digitale håndværker
En håndværkerløsning, der forenkler hverdagen i din virksomhed
Hos Beierholm letter vi den økonomiske administration for håndværkere i hele landet med en ny løsning, der samler og forenkler hele din virksomheds økonomi. Vi har indsigt i dagligdagen hos danske håndværksmestre og ved, at jo flere projekter og medarbejdere du får, jo større overblik kræves der.
Håndværkerløsningen
Med vores Håndværkerløsning tager vi os af dit bogholderi og hjælper dig med at holde styr på registrering af timer og materialer gennem løsningens integration til Minuba. Fakturering sker til tiden med vished om, at du altid bliver betalt korrekt for de opgaver, du klarer. Igennem økonomisystemet i BeJour, der findes både som desktop og app, har vi gjort det enkelt at håndtere de mange tidskrævende opgaver i den økonomiske administration.
En fast sparringspartner
Vi ved, at alle virksomheder er forskellige, og derfor har du hos os altid en fast sparringspartner, som kender dig og din forretning og kan hjælpe med at finde ud af hvilke løsninger, der giver dig de bedste fordele.
Vidste du at...
30%
af branchen stadigvæk
registrerer timer på papir?
35%
planlægger medarbejdernes tid mundtligt?
25%
registrerer deres
materialeforbrug på papir?
Kilde: Dansk Byggeri
__________________________
Og vidste du, at…
Ved at benytte vores løsning kan du frigive tid til din faglighed, dine medarbejdere eller til livet uden for arbejdspladsen.
En håndværkerløsning, der forenkler hverdagen i din virksomhed
Uanset om du lige er sprunget ud i livet som selvstændig eller skal til at udvide virksomheden med flere ansatte, er Beierholm med dig hele vejen gennem din virksomheds livscyklus.
Hos os får du en fast sparringspartner, der kender dig og din virksomhed og hvilke behov, der ligger forude. En, der ved, at de udfordringer, du møder i dag – med de rigtige løsninger – kan skabe nye muligheder i morgen. Du er med andre ord altid på forkant med den økonomiske administration.
Håndværkerløsningen
4 pakker, der rummer alt det, du ikke skal bekymre dig om
Med Håndværkerløsningen har vi gjort det så nemt som muligt at komme i gang med at høste digitale fordele. Derfor skal du heller ikke bekymre dig om valg af teknologi – den del tager vi os af. Herunder kan du læse mere om hvilken pakke, der passer bedst til dig og din virksomhed samt hvilke bekymringer, den hjælper med at slippe.
SELVSTÆNDIG
0 ansatte
GODT FRA START
Begyndelsen på livet som selvstændig er ofte forbundet med nye, svære opgaver og usikre valg. Med Håndværkerløsningen får du styr på blandt andet tidsregistrering, fakturering, materialeforbrug, selvangivelse eller lignende, og sikrer, at du kommer godt i gang med livet i egen virksomhed.
Kom rigtigt i gang
- 500 bilag
- Digitalt økonomi-, løn-, timesag-, og materialestyringssystem
- Selvangivelse og indberetning
- Årsregnskab og indberetning
- 1 årligt rådgivningsmøde
- Halvårlig rapportering, afstemning af bank og likvider
- Momsregnskab og indberetning.
Fra 2.299 kr./md.*
Engangsomkostninger: 9.799 kr.*
*Alle priser er ekskl. moms.
MESTER
1-4 ansatte
BASIS
Overgangen fra at være ene mand i virksomheden til at være mester med et par ansatte, kan være en stor mundfuld. Hos Beierholm hjælper vi dig som mester med at holde styr på både bilag og faktureringer samt med at bevare overblikket over løn, pension og feriepenge til din medarbejdere.
Mere tid til drift
- 1.200 bilag
- Digitalt økonomi-, løn-, timesag-, og materialestyringssystem
- Selvangivelse og indberetning
- Årsregnskab og indberetning
- Overblik over nøgletal
- 2 årlige rådgivningsmøder
- Lønadministration op til 3 ansatte
- Kvartalsvis rapportering, afstemning af bank og likvider
- Momsregnskab og indberetning.
Fra 5.399 kr./md.*
Engangsomkostninger: 13.099 kr.*
*Alle priser er ekskl. moms.
BYGGELEDER
5-10 ansatte
PLUS
Som byggeleder vil du opleve, at omsætningen stiger i takt med, at projekterne vokser og koordinering af
medarbejderne og generel administration fylder mere. Hos Beierholm hjælper vi dig med at bevare overblikket over nøgletal og sikrer, at din indtjening følges i takt med de opgaver, du løser for dine kunder.
Nemt som arbejdsgiver
- 2.500 bilag
- Digitalt økonomi-, løn-, timesag-, og materialestyringssystem
- Selvangivelse og indberetning
- Årsregnskab og indberetning
- Overblik over nøgletal
- 4 årlige rådgivningsmøder
- Lønadministration op til 8 ansatte
- Månedlig rapportering, afstemning af bank og likvider
- Momsregnskab og indberetning
- Betalinger.
Fra 11.299 kr./md.*
Engangsomkostninger: 13.099 kr.*
*Alle priser er ekskl. moms.
ENTREPRENØR
> 10 ansatte
PREMIUM
Med Håndværkerløsningen får du sparring omkring udvikling af din virksomhed. Det betyder løbende hjælp til forretningsudvikling og bedre overblik, blandt andet fordi vi holder styr på likviditeten i forbindelse med større byggeprojekter. Så kan du altid følge med, når din virksomhed vokser.
Den store forretning
- 5.000 bilag
- Digitalt økonomi-, løn-, timesag-, og materialestyringssystem
- Selvangivelse og indberetning
- Årsregnskab og indberetning
- Overblik over nøgletal
- Revision
- Rådgivningsmøder efter aftale
- Lønadministration, ubegrænset ift. antal ansatte
- Månedlig rapportering, afstemning af bank og likvider
- Momsregnskab og indberetning
- Betalinger
- Likviditetsstyring
- Rykkerservice og incasso.
Pris efter aftale*.
Engangsomkostninger: Efter aftale*.
*Alle priser er ekskl. moms.
Sådan fungerer håndværkerløsningen
- Hele din virksomheds økonomistyring lægges over i Beierholm BeJour
- Vi tager os af dit bogholderi
- Dine indkøb, tidsregistreringer og faktureringer varetages digitalt gennem løsningens integration til Minuba
- Du kan få adgang til løbende overblik over din virksomheds hovedtal og får tilknyttet en fast sparringspartner
- Beierholm sørger for moms, årsregnskab og indberetning.
Få mere tid ved at lade Beierholm styre den økonomiske del af værktøjskassen
Med Beierholm er god rådgivning godt givet ud
Er du allerede kunde hos Beierholm, så tag fat i din personlige revisor.
Ring på telefon: 98 18 72 00 og hør mere. Få et gratis og uforpligtende opstartsmøde allerede i dag.