Erfaren dødsbosekretær til Beierholm Jura i Aalborg

Beierholm Aalborg

Har du en baggrund som advokatsekretær? Har du erfaring inden for dødsbobehandling og drømmer om at anvende denne erfaring i en virksomhed i udvikling, hvor vi lægger vægt på både karriere og balance mellem arbejde og fritid? Så er du måske den juridiske sekretær, vi i Beierholm Jura leder efter til vores kontor i Aalborg.

 

Et socialt og fagligt stærkt miljø med plads til fordybelse

Hos os i Beierholm Jura bliver du en del af en social og faglig stærk afdeling, som spiller hinanden gode, og hvor en åben og imødekommende tilgang til sine kollegaer er en selvfølge. Dette bidrager til et godt socialt sammenhold på tværs af vores afdelinger i hele landet. På nuværende tidspunkt består vores juridiske afdeling af 16 medarbejdere, herunder jurister, studerende og rådgivere med advokatsekretærbaggrund, som alle rådgiver Beierholms kunder inden for forskellige juridiske områder. Beierholm Jura yder rådgivning indenfor både erhvervsretlige forhold, samt privatretlige forhold.

Beierholm Jura er organisatorisk en del af skatteafdelingen, som er på ca. 75 medarbejdere fordelt over hele landet, men som i dagligdagen fungerer som tætte samarbejdspartnere. Du får fast kontorplads på vores hovedkontor i Aalborg, hvor du vil sidde sammen med de af dine kollegaer, som også beskæftiger sig med familie- og arveret, herunder dødsbobehandling. Vi ved, at dit arbejde vil kræve koncentration og fordybelse, hvorfor vi sidder på mindre kontorer, ligesom der er mulighed for at have hjemmearbejdsdage.

 

Du vil styrke vores rådgivning inden for dødsbobehandling

Hos Beierholm Jura oplever vi en stigende efterspørgsel fra vores kunder på rådgivning inden for dødsbobehandling. Du vil i rollen som juridisk sekretær bidrage til at styrke og udvikle dette rådgivningsområde. Selvom dødsbobehandling er et forholdsvis nyt område for os, vil du bestemt ikke stå alene. Du vil arbejde tæt sammen med nogle af områdets mest kompetente jurister og skattespecialister. Dette giver en oplagt mulighed for at få kendskab til både den juridiske, samt den skatteretlige del af dødsbobehandlingen, ligesom det giver os muligheden for at behandle dødsboet både juridisk - men også skattemæssigt mest optimalt - fra start.

Dine primære arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte:

  • Selvstændigt ansvar for administrative opgaver i forbindelse med dødsbobehandling
  • Øvrige sekretæropgaver i forbindelse med familie- og arveretlig sagsbehandling.

Social og struktureret kollega

Vi søger en kollega, som kan sikre overblik og har en høj kvalitetssans. En kollega som trives i en omskiftelig hverdag, hvorfor det er nødvendigt, at du er omstillingsparat. Som person er du grundig, ansvarsbevidst og opsøgende. Du er kommunikativt stærk - både skriftligt og mundtligt. Herudover motiveres du af at indgå i tværgående samarbejder om kundeopgaver. Dit sociale væsen gør det naturligt for dig at være åben og imødekommende overfor dine kollegaer.

Vi forestiller os, at du kommer fra en lignende stilling som advokatsekretær, juridisk assistent eller paralegal fra advokatfirma, revisionsfirma, erhvervsvirksomhed eller offentlig myndighed. Uanset hvilken baggrund du kommer med, er det en forventning, at du igennem din karriere har tilegnet dig en solid erfaring inden for dødsbobehandling.

 

Vi skaber balance – også for dig!

Vi tilbyder rammer, du kommer til at vokse i som medarbejder og som menneske, og disse rammer designer vi ud fra, hvor du er i dit liv. Du vil træde ind i nogle fagligt stærke og balancerede rammer, som vægter trivsel, sammenhold og faglig udvikling gennem frihed under ansvar. Derfor er du selv med til at planlægge og prioritere din arbejdsdag og er med til at sikre, at afdelingen leverer det, kunderne forventer.

I Beierholm Jura kan du sikre dig et spændende job i en sund virksomhed med en stærk kultur, der vægter både mennesker, forretning og ambitioner højt. Hos Beierholm er vi stolte af at blive kåret som en af Danmarks bedste arbejdspladser år efter år (Great Place to Work®), hvilket også understøtter vores grundlæggende filosofi om vigtigheden af et liv i balance. Som en del af vores spændende udviklings- og forandringsrejse vil du blive en nøgleperson i vores stræben efter ambitiøse mål. Vi tilbyder samtidig attraktive og konkurrencedygtige betingelser på alle områder.


Ansøgning

Har du spørgsmål til muligheden hos Beierholm, er du velkommen til at kontakte Senior Manager, Louise Fynbo Jensen på tlf. 27 77 93 46. Vi vurderer og indkalder løbende ansøgere til samtale, så vent ikke med at sende dit CV og en ansøgning.

Vi ser frem til at høre fra dig og komme i gang med processen.

 

 

Ansøgningsfrist:
Snarest muligt
Opstart:
Snarest muligt
Arbejdssted:
Nordjylland, Aalborg
Ansættelsesform:
Fastansat

Om Beierholm

Hos Beierholm træder du ind på en attraktiv og professionel arbejdsplads, hvor vi giver vores medar­bejdere de bedste rammer: til at nå nye re­sultater med frihed under ansvar, skabe god balance mellem din familie og din karriere og udvikle dine kompetencer bedst muligt.

Beierholm er en af Danmarks største revisions- og rådgivningsvirksomheder med flere end 1.900 medarbejdere fordelt på kontorer i over 36 danske byer i hele Danmark. Vi er blandt Danmarks førende rådgivnings- og revisionsvirksomheder, fordi vi brænder for at skabe balance for vores kunder og for at skabe de rigtige løsninger til dem. Vores speciale har i mange år været mindre og mellemstore virksomheder, som vi leverer revision og rådgivning til med baggrund i vores værdier som er proaktiv og løsningsorienteret, nærværende og i øjenhøjde samt troværdig og ansvarlig.