Konsulent til Outsourcing
Konsulent til Outsourcing
Er du en dygtig konsulent med flair for tal, og motiveres du af at være en nøgleperson? Vi søger en ny kollega til vores kontor i Aars, der får ansvar for bogholderi og lønadministration for en gruppe spændende kunder. Har du erfaring fra kædeadministration, så vil du helt sikkert få stor succes i denne rolle.
I vores outsourcing afdeling er vi vores kunders daglige sparringspartnere, hvor vi hjælper dem med en bred vifte af opgaver inden for regnskab, bogholderi, løn og rapportering. Du vil få en hverdag med stor kundekontakt; så drives du af at servicere og hjælpe kunderne i deres dagligdag, så er du måske den helt rette til rollen.
Hverdag med digitalt fokus
Du vil få til opgave at håndtere en fast kundeportefølje, hvor opgaverne bl.a. er bogholderi og løn. Du bliver en del af et fantastisk hold med +10 kollegaer i outsourcing afdelingen i Aars, hvor vi spiller hinanden gode – og hvor alle bidrager til et godt fagligt miljø og et godt socialt fællesskab.
I rollen som konsulent i outsourcing, vil dine primære opgaver være:
- Bogholderi
- Kreditorstyring
- Momsregnskab, indberetning og afstemning heraf
- Lønkørsel, herunder refusion, afstemninger, ferie m.v.
- Månedsafstemninger og periodiseringer
- Rapportering
- Klargøring af årsafslutning
- Bidrage med yderligere digitalisering og optimering af processer, da netop denne kunde har stor fokus på digitalisering og standardisering
Om dig
Du trives med bogholderi og har styr på den bagvedliggende faglighed, som du evt. har opnået gennem en kontoruddannelse med speciale i økonomi eller en økonomisk rettet akademiuddannelse suppleret med praktisk erfaring.
- Du har 3-6 års praktisk erfaring med bogføring og gerne med kædeadministration
- Det er en fordel, hvis du har kendskab til programmerne Business Central og Zenegy
- Du evner at sætte dig ind i nye systemer og processer
- Du har sans for digitalisering og optimering af processer
- Du har lyst til at tage ansvar og kan arbejde selvstændigt
- Har kundetække og er god til at servicere kunderne
Hvad får du hos Beierholm?
Du vil blive del af en skøn afdeling med frie og gode rammer, hvor du kan udfolde og udvikle dine evner med støtte fra gode og kompetente kolleger.
Netop for denne rolle, får du en unik mulighed for at være ansvarlig for en portefølje med helt faste rammer og procedurer, som gør typiske udsving hen over året minimalt. Du kan derfor se ind i en mere forudsigelig hverdag, end i en typisk økonomifunktion.
Beierholm er en udviklingsorienteret virksomhed, og vi har stort fokus på digitalisering indenfor bogholderifunktionen. Derfor arbejder vi og mange af vores kunder med fokus på digitale løsninger, der løfter kundernes administration ind i den digitale fremtid.
Vi skaber plads til både arbejde og privatliv
Vi tilbyder rammer, du kommer til at vokse i som person og som menneske. På kontoret i Aars træder du ind i nogle fagligt stærke og balancerede rammer, hvor vi har fokus på trivsel, sammenhold og faglig udvikling gennem frihed under ansvar. Vi tror på frihed under ansvar, og et arbejdsliv i balance, derfor planlægger du selv din arbejdsdag og sikrer at vi leverer det kunderne forventer samtidig med at balancen imellem arbejde og alt det andet opretholdes.
Derudover får du et spændende job i en sund virksomhed med en stærk kultur med plads til både mennesker, forretning og ambitioner. Beierholm er en arbejdsplads, der igen i år er kåret som en af Danmarks bedste (Great Place to Work®). Du vil komme med på en udviklings- og forandringsrejse, med ambitiøse mål og vi tilbyder attraktive og konkurrencedygtige betingelser på alle parametre.
Ansøgning
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Camilla Andersen på tlf. 96 34 79 53.
Vi ønsker, at du kan tiltræde stillingen hurtigst muligt. Derfor vurderer og indkalder løbende ansøgere til samtale, så vent ikke med at sende dit CV og en kort motivation for jobbet.