Outsourcingmedarbejder til Hillerød

Beierholm Hillerød

Har du lyst til at være en del af Danmarks bedste arbejdsplads? Her får du en enestående mulighed for at opnå dine ambitioner, uanset hvor du er i livet. Du træder ind i nogle fagligt stærke og balancerede rammer med en uformel og åben kultur, hvor der er højt til loftet, og hvor vejen fra beslutning til handling er kort. Du kan glæde dig over en høj grad af frihed, og at vi værdsætter, at du tager ansvar. 

I dag er økonomifunktionen i forandring pga. nye digitale løsninger og integrerede systemer. Det kræver tid, ressourcer og kompetencer at sætte sig ind i de nye muligheder, og derfor vælger mange af Beierholms kunder hel eller delvis outsourcing af deres økonomifunktion.
Til vores nye afdeling i Hillerød søger vi Outsourcingmedarbejdere, der vil varetage ansvaret for drift, effektivisering og optimering af kundernes økonomifunktion.

 

Effektivisering og digitalisering af processer

Som Outsourcingcmedarbejder bliver du del af et team, der varetager bogholderi, lønadministration, rapportering og økonomisk sparring for afdelingens kunder. Dine opgaver indbefatter både indkøring af nye kunder, rådgivning og drift. En stor del af opgaven ligger desuden i at digitalisere kundernes processer, da det er hér, at den store effektiviseringsgevinst ligger.

Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder tilpasses dine kompetencer, erfaring og ambitioner, men kan bl.a. bestå af følgende:

·   Bogføring og afstemninger

·   Periodebalancer, rapportering og årsafslutning

·   Moms og afgifter

·   Lønadministration

·   Onboarding af nye kunder

·   Digitalisering af processer

 

Hvad kommer du med?

Som Outsourcingmedarbejder i Beierholm får du en spændende hverdag, hvor din evne til at læse dine kunder, afdække deres behov og yde dem kompetent sparring er i fokus. Du kommunikerer i øjenhøjde, er nærværende i din tilgang, og har lyst til at påtage dig en bred og varieret portefølje af opgaver.

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende. Det vigtige er, at du har erfaring og kompetencer indenfor bogholderi, regnskab, rapportering og lønadministration. Samtidig har du:

·   Erfaring fra en lignende rolle, hvor du har betjent en bred portefølje af kunder

·   Motivation for at gøre en forskel for kunderne

·   Øje for detaljen, orden i tingene og overholder altid dine aftaler

·   Interesse for at lære mere, systemer, digitalisering mv.

·   Naturlig lyst til at tage ansvar

·   Erfaring med forskellige bogførings- og lønsystemer såsom E-conomic, BC, Zenegy, Danløn mv. er en fordel, men ikke et krav

 

Som person er du imødekommende og dygtig til at håndtere kunder og medarbejdere. Du er struktureret og systematisk i din tilgang til opgaverne og formår at se muligheder. Det er betydningsfuldt, at du er opsøgende i din kommunikation og har lysten til at have en bred kontaktflade.

Vi tilbyder dig

Et spændende job i en sund virksomhed med en stærk kultur med plads til både mennesker, forretning og ambitioner. Beierholm er en arbejdsplads, der år efter år er kåret som en af Danmarks bedste (Great Place to Work®). Du vil komme med på en udviklings- og forandringsrejse, med ambitiøse mål og vi tilbyder attraktive og konkurrencedygtige betingelser på alle parametre.

Vores kontor i Hillerød er beliggende i gode kontorfaciliteter. Der er kantineordning og en aktiv personalegruppe som årligt arrangerer forskellige sociale arrangementer for kontorets ansatte, heriblandt sommerfest, julefrokost og en årlig skovtur, ligesom de hver fredag spiser fælles morgenmad på kontoret. Der lægges vægt på et godt arbejdsfællesskab, hvor der skabes rum til balance mellem arbejdsliv og privatliv.

 

Ansøgning

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Sektionschef, Christina Nyander Ottesen på 48 22 75 29 eller Rekrutteringskonsulent Amalie Ravnløkke på 33 18 13 87.
Vi ønsker, at du kan tiltræde stillingen hurtigst muligt. Derfor vurderer og indkalder vi løbende ansøgere til samtale, så vent ikke med at sende dit CV og en ansøgning. Går du videre i processen, kan du forvente at skulle igennem flere steps, herunder en kortere indledende snak over Teams samt to samtaler med ansættende leder. Som del af processen bruger vi personprofiler og problemløsningstest, alt sammen for at sikre det optimale match for begge parter.

Vi ser frem til i sidste ende at byde den rette kandidat velkommen i Beierholm.

Ansøgningsfrist:
Snarest muligt
Opstart:
Snarest muligt
Arbejdssted:
Sjælland, Hillerød
Ansættelsesform:
Fastansat

Om Beierholm

Hos Beierholm træder du ind på en attraktiv og professionel arbejdsplads, hvor vi giver vores medar­bejdere de bedste rammer: til at nå nye re­sultater med frihed under ansvar, skabe god balance mellem din familie og din karriere og udvikle dine kompetencer bedst muligt.

Beierholm er en af Danmarks største revisions- og rådgivningsvirksomheder med flere end 1.900 medarbejdere fordelt på kontorer i over 36 danske byer i hele Danmark. Vi er blandt Danmarks førende rådgivnings- og revisionsvirksomheder, fordi vi brænder for at skabe balance for vores kunder og for at skabe de rigtige løsninger til dem. Vores speciale har i mange år været mindre og mellemstore virksomheder, som vi leverer revision og rådgivning til med baggrund i vores værdier som er proaktiv og løsningsorienteret, nærværende og i øjenhøjde samt troværdig og ansvarlig.